PIAGAM PELANGGAN
Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang cekap, sistematik, berkualiti dan mesra bagi memastikan
sepenuh keselesaan kepada Pelanggan:-
1. |
Memberikan khidmat nasihat dalam semua urusan adat istiadat dan hormat diraja bagi semua Majlis /acara Yang melibatkan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong. |
2. |
Memastikan segala amalan protokol, adat istiadat diraja danperaturan-peraturan berkaitan dapat dilaksana kan dengan teratur dan tertib, dan semua urusan jemputan /kehadiran tetamu dibuat mengikut perancangan dan sempurna. |
3. |
Memastikan tetamu-tetamu Negara dan tetamu-tetamu Seri Paduka Baginda Berdua diraikan dengan penuh sempurna sejajar dengan kedudukan mereka. |
4. |
Memastikan semua urusan Harian Diraja (keberangkatan, mengadap, pelantikan, penyampaian/ penganugerahan watikah) dijadualkan dengan teliti dan teratur serta mendapat liputan media di mana berkaitan. |
5. |
Memastikan urusan dan amalan perolehan dan pembayaran dilaksanakan mengikut sistem, peraturan dan prosedur kerja yang ditetapkan dan berintegriti. |